socker är bajs

2008-10-20
alldeles ganska nyss så höll roberg tyborn tax på att bli påbackad av en bil. kunde den inte ha rammat mig in i döden istället. så slipper jag hockeykvällar på teve och längtan till bort. tur att han klarade sig med ett mycket vältajmat skutt åt sidan, en helvetes jävla tur. hade något hänt så hade jag.. dumma äckliga ouppmärksamme fittkärring. se dig för!

nathalie johansen som dog alldeles obefogat och för ingenting, vad är det för skit? eller lilla engla som kanske just börjat uppskatta vad livet säkert kan ge. deras liv borde skonats så kunde jag tagit deras plats för att med nöje slippa ta del av all skit som pågår. pedofiler omkring som förstör allt. äckliga pengar, sjukdomar, dumma föräldrar, barn som mobbar, vuxna som mobbar, äckliga tjejer som är det vidrigaste som finns, hemska män som tror dom är störst och bäst, jobbiga grannar som spelar skitmusik mitt i natten, skitjobb, stress, höstdepp, överflödigt fett, all jävla ytlighet och besatthet av ingenting och allting, religion, krig, makt, lögner, utnyttjande, blahaaa blahaaa blahaaaaaa. uuuääk!
(såhär går det när man sover för mycket.)


(och så här känner jag mig .)

1 Comments

2008-10-22 @ 00:49:54

kents låt socker är inte bajs. den är najs.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback