sammanfatta mig aldrig .

2008-09-03
nu har jag varit vaken väldigt länge. fastän klockan bara slagit fem över tio. men jag trivs som firren. dock missade jag tvätt idag igen, det var ju igår. hur låter vattnet utan himlen ovanpå?

ja ja, på fredag måste vi kolla säng. det är bara ett måste, för så himla länge till går det nog inte. ryggen värker så du vet. du vet. fast det var mysigt att sova som inuti ett paket natten till ära. med solen nypandes i kinderna på den tidiga morgonkvisten.

matte matte prov skriva läsa matte matte. min stackars tuss. han har så mycket skola, och han vet inte hur duktig han är. alltså låt mig säga att ekvationerna han beskriver är obeskrivliga och ändå haffar han dom rätt. han är så duktig. kämpar, sliter och förtjänar att spela tevespel i en livstid som grattis när allt är klart. i en livstid. om han vill. han får göra vad han vill.

okej, det är faktiskt jävligt ball. lägenheten är under förvandling. fantastiskt blir resultatet och jag är glad att det snart är klart. då skall det krattas damm och skrattas. en annan sak som är jävligt ball är att jag alldeles nyss prel. bokade en flygbiljett till bangkok i slutet på januari och hem från vietnam i slutet på maj. det ni. woho det känns som en fantastisk dröm och, eller vänta nu, det är det ju också. hihi
(så om någon är sugen på att hyra vår lägenhet i några månader är ni mycket välkomna på audition!)

idag muay thai. himmel charlotte!!!!

o igår träffade jag hanna som är kär i en spansk man med rar röst och hon är så glad och det är kul att se någon som hittat så jävla rätt. hon byggde upp allt från noll, från minus, och allt hon är, allt hon har är hennes egna förtjänst. bra gjort girl.

kan han inte komma hem nu? hoppas provet går bra darling.

4 Comments

2008-09-04 @ 00:13:44

vad fantastiskt!! hoppas såå att ni kommer iväg, vilken dröm va:)

2008-09-05 @ 12:35:45

åhh sandra!! :D jag får världens leende när jag hör thailand å vietnam!! lite soligare å varmare å nya vyer! :D

2008-09-05 @ 13:18:25

jippi jippo drömmen slår in !

2008-09-06 @ 16:06:25

jag vet!!!



förresten bina: kom hit ikväll o mys lite med kaffe!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback