krawtvärk / huvudwerk ?

2009-08-14
kaffe + bisca brownies = sant.

shit shit shit va dagarna gått. fastän jag varit lite deppig ibland. idag kom mor o far in till alingsås och vi bjöd på fika. igår landande de nämligen i svea igen efter två veckors husletande i thailand. ja, det är sant. och ännu bättre är att de funnit en trerumslägenhet som förhoppningsvis blir deras. och vips, så hade man ett hem i thailand. också. high five!

robert har svettats efter gräsklipparen hos sin mor idag. och jag köpte världens största brevlåda till henne i fel färg.
bite my balls of!


Johannes har en lugg som virvlar i vinden och Robert har bitig kropp. Vi har ätit köfte på turkisk restaurang och köpt skaldjur till åbergs kräftskiva imån. Ikväll kanske det blir en öl, eller bara en helt vanlig rulle.

Apropå rullar var det Dakota Sky som underhöll oss (mig hur som helst) igår kväll och hade Robert vetat att det var 89 minuters drama/romance så hade jag antagligen suttit där själv. men jag gillade den. trots att det tillhör ens dumma dumma! fantasidröm om rosa moln så gillade jag den.



jag vet inte vad jag längtar, letar, strävar efter. jag vet inte jag vet inte jag veeeeeeeeet inte!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback