med lite siffror på banken

2009-09-10
Hej jag heter megan fox och jag har lite fler siffror på banken än du så därför är jag sjukt mycket bättre än dig. Dessutom har jag så smart valt att använda mina siffror till att finjustera mitt utseende så att det passar årets innelista på hur man skall se ut för att uppfattas som snyggast och därmed mäktigast på div olika marknader. Problemet är bara att jag vet egentligen inte vem som sa att jag skulle se ut så som jag gör nu för tiden, jag vet bara att för tillfället så verkar det fungera ganska bra om man ska se till alla dessa siffror på banken. jag lär ju ligga på innelistan ett tag till iallafall, bara jag inte förändras till det sämre; det vill säga bara jag inte typ går upp lite i vikt eller bara jag inte skulle våga vara mig själv. folk tycker ju faktiskt att jag är sexigast i världen också, jippie. ja, jag är ju en levande mall på det perfekta så det kanske inte är så konstigt. eller? synd bara att jag inte kunde sett ut såhär om jag inte haft siffrorna som krävdes. jag menar, jag såg ju nästan ut såhär innan men inte riktigt. det var inte riktigt nog. apropå siffrorna så tror jag att jag vinner över angelina och det betyder att jag är bättre. dessutom är jag mycket yngre och hon börjar faktiskt se lite risig ut. haha. ja, det vet väl alla att man inte får se gammal ut. för att då...näe, det bara är så. någon bestämde det och det finns ingen som inte håller med mig. ser man ut att ha levt så är det inte okej. du skall helst ha babyhy och babykropp och har du inte det så kan du glömma det mesta, ja då är du fett långt nere på utelistan lilla vän. Angelina är ju till och med hela 34 år gammal. HAHA, oldie!! är du kvinna får du absolut inte se äldre ut än trettio! vet hon inte det? nåväl jag ska inte säga inte, är du femtio kan det vara okej att se ut som trettio. till och med trettiofem kanske. men som sagt: bara om du är över femtio.

åh jag älskar att ha många siffror på banken och jag älskar att bara vara bäst. för det är jag. det står i tidningen.




Skönt att veta att man duger som man är. Ta vem som helst, ingen skulle någonsin tycka att jag ser bättre ut än megan fox. Jag vet det och det är fine. Visst, hon var sjukt mycket snyggare än mig innan hon gav med sig för offentlighetens patetiska krav, men hade jag haft alla hennes siffror hade jag också kunnat fixa till mig och jobbat upp mig på topplistan. Jag skulle fixat mina fötter, ben, rumpa, mage, armar, titts, näsa, ögon, hår, oj, det blev visst hela mig. men oj va snygg jag skulle kunna bli.

3 Comments

2009-09-10 @ 14:19:01

Vad som är snyggt är relativt. Personligen så upplever jag att det bör vara naturligt (enligt den uppfattning jag tror mig ha), men eftersom att jag inte är eller vill vara en auktoritet och att människor tillåter andra att vara det så är tyvärr onaturliga "skönhetsideal" vida accepterat i världen. Det finns så mycket mer i universum en det man ser, det finns ljud, känsel, lukt, smak, IQ, EQ, energi, utstrålning etcetc. Att duga = vara lämplig, passa. Att vara nöjd = nöjd [nöj:d ] nöjt nöjda adj.

tillfredsställd = tillfreds|ställer [²t'il:fre:dstel:er ] -ställde -ställt -ställ! -ställa verb

uppfylla (någons) krav så bör man ju börja med att fråga sig vem den här någon är? Det kan endast vara en själv, då man omöjligt kan känna till någon annans krav då man bara känner sig själv? Det är du, ditt jag och medvetande, hur kan det ens vara möjligt att utgå ifrån något annat, det är alltså omöjligt att inte vara nöjd. Dock kan man vara missnöjd med att man tror att någon/några andra är missnöjda, men vilka är dem som anser sig ha vetorätt på livet och sinnet?? Kan man helt säkert veta vad dem egentligen tycker? Svar: Nej de är troligtvis människor utan självkänsla och självförtoende, låt dem inte trycka ned dig, du är unik du är från naturen, där finns inget rätt eller fel, allt är unikt. Om du ser tre olika träd en ek en bok och en ekbok, är något fel? Det finns inget fel eller rätt, endast osäkra och rädda människor som av ett resultat av detta utser sig till auktoriteter. Ikl osäkra människor som tillåter auktoriteter att styra och bestämma över dem. P.S. Gillar kritiken, ironin och humorn i inlägget, det borde finnas mer av det i världen.Mvh/Sven.

2009-09-10 @ 22:24:59

allt är relativt. och allt är individuellt, eftersom alla är olika. just därför är alla dessa ideal och idéer om det perfekta så fruktansvärt fel och vilseledande. ja, rent patetiskt. se på de människor som faktiskt sitter på modetoppen och bestämmer div ideal, hur ser inte dem ut? kläder för miljoner och ändå ser det ut att kunna komma direkt från soptippen många gånger. och ändå kan dem sitta där och döma ut andra för deras stil eftersom den inte stämmer överens med deras. helt befängt. visst, man kan väl se kläder som en rolig grej, men det går för långt när idealen sätter ångest i min kropp vissa dagar. jag duger inte för jag har tre veck på magen när jag böjer mig ner och inte noll.. bla bla bla. ibland blir jag så trött. så jävla jävla trött.



men tack för kritiken! det var trevligt:)

2009-09-22 @ 16:21:38

Tycker du e mycket finare än Foxen någonsin kommer va :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback