jag måste göra nåt åt mitt liv

2010-05-10
Detta funkar inte längre. Bittert och jävligt. som en riktig jävla dansbandsdänga. Allt blir bara en jävla sörja. och så fort jag lipar om det, så smörjer det till sig lite mer. LIFE IS GOOD!
kanske borde jag åka bort ett tag. känna mig lite levande. träffa nya, träffa nytt.
just nu känns allt som ett lifstidsstraff.
frågan är bara var, hur, när.
svaret är bara där, så, nu.
men, jag grinar inte, jag försöker bara tänka här.

Pappa kom hem från Thailand igår, han hade satt sig i lite polisklister mitt bland rödtröjornas barrikader, tack vare en liten colaburk han ställt, och glömt, på marken. tss



Egentligen vet jag att jag har något jävligt jävligt bra o grymt o stort att bjuda livet på, jag har bara fastnat i vardagskarusellen lite. den jag hatar mest av allt. förutom på morgonen när jag får mitt kaffe och min lilla stund för mig själv.

Jag måste göra nåt. Jag måste få känna mig viktig och behövd igen. Det var så längesedan. Pirr i magen och allt det där. att bli lite generad kan jag tillochmed sakna, och att inte behöva sova eller att glömma o äta för..man lever på nåt annat.


3 Comments

2010-05-16 @ 20:30:31

Jag vet hur de känns! men de måste va sådär ibland för att de ska kunna bli bättre, håll ut, sen blir allt bra igen ska du se :) kram på dej sandra fina

2011-03-17 @ 22:43:10

Vad är detta stora, jävligt bra och grymma som du anser dig veta att du har att bjuda världen på? =)

2011-04-15 @ 22:40:46

Francis:

jag skrev livet, och inte världen:) Selektiv tolkning!

Om jag hade vetat svaret hade jag aldrig behövt skriva det där. Jag har väl potential till något riktigt, precis som alla andra, du också!

Att drömma bör man, annars..förgörs man!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback