NÄR BLEV DU SÅ VACKER?

2010-05-01
lite konstig fråga men ändå jävligt, jävligt trevlig.

ullared knullared bullared.
igår var jag o morsan där en sväng och trots att jag inte köpte nåt så lyckades det gå på fan fyrahundraspänn. men det va gött! jag fick mig en jävligt snygg o välpassande (min kropp såg iallafall någorlunda normal ut i den haha) BH med matchande TROSA. det ni! voila, man kan inte bara köpa plastpåsar i evighetspack och mormorsbyxor för 9,95.



sen köpte jag lite annan skit fast det var mest skit så det kan vi skippa.

åh, justdetja. vägen hem ledde förbi varberg o morsans väninna och tillsammans med detta trevliga väninnebesök fick jag mig en liten (ja, ganska liten faktiskt) överaskning! nämligen en superkompis som hette benjamin och som gjorde mitt hjärta till en liten tuss av bomull. jag hoppas att jag får en alldeles egen Benjamin någon dag. Så att man aldrig mer behöver vara ensam, liten o rädd! o så att man kan göra massa tokiga äventyr precis varje dag. jag tror till och med att jag längtar en smula.



Förutom turen att bli bomullstuss så har jag ju turen att ha en mycket mycket god mor! hon är en smart, vacker och ståtlig kvinna och jag borde lära mig att tänka lite mer som henne.

okej, hej!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback