pralinfantasi

2010-05-25
åh, jag älskar chokladpraliner. hårda, mjuka, krispiga, nötiga, krämiga, goda praliner! köpte mig (eller sambon köpte mig) en påse och dessa skall så väl avnjutas med kaffe, som maten i ugnen skall med riset. å så.

ooohja, fick igår hem mina nya tigi-produkter:

schampot är sulfatfritt och godkänd för balsammetoden som sista schampo eller som "någon-gång-ibland"-schampo. och balsamet är silikonfritt och också godkänt, de båda skall även vara riktiga fuktbomber och jag hoppas mitt risiga hår kommer må bättre utav detta efter en liten runda med saxen då också såklart. Fast först skall jag nog ljusa upp lite slingor och lägga i en neutral hårfärg, antingen igora eller wella color touch, så det inte ser så orange ut. Det passar verkligen inte mina färger alls. Jag ser ut som muppen och det skall fixas innan new york!

aight man.

see ya!

3 Comments

2010-05-26 @ 22:16:36

aah! älskar nya hårprodukter! :D

2010-05-26 @ 23:14:22

ååh jag med. tjejigt o jävligt:) du din lilla hår-donna, robert säger att du spenderar mycket tid hos frissan, stämmer det? ;) kram!

2010-05-28 @ 00:06:28

haha ja tjejigt värre! :D

jag är hos frissan varannan månad ungefär, då jag inte orkar med min utväxt nått mer eller då jag tröttnat på mitt hår överlag..vadå då?:D

kramas tibax!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback