family

2011-04-17
Igår spenderades i Alingsås med alla dom vi inte träffar så ofta och fasen va fint det var! Jag och lillebrodern har båda fyllt år och igår firades med svinigt god mat och bästa kakan. Alla var glada och jag är så glad för att jag har en sån fin familj! Det var nog längesedan jag tryckte i mig så jävla mycket socker också, men ack va det var värt det.
Ska bli så grymt bra sen när farmor o farfar flyttar till alingsås också, då kan vi ses mycket mera.

Söta farmor anknäbb och farfar!


En nöjd far.




Den sjukg goda, sega, knäckiga oboyskapelsen som min bror hade gjort. Så jävla god!
Glass o hallon till den o livet va gjort.


Sen på kvällen när jag var tillbaks i arma Skövde tog jag mig till kvällens fighting-gala där jag egentligen skulle varit funktionär då min klubb är med o arrangerar det hela, men det blev så sent. Jag såg någon match, tog lite kort och sen var jag så jävla trött så jag drog hem.. och för att bota min trötthet allmänt halvavdankade känsla och sådär så tryckte jag i mig detta: (vad gör man inte)



Här är en match mellan en från vår klubb och en från Skara tror jag. Tyvärr vann den gulshortsade skarabon matchen efter att ha gett klubbmedlemmen (okej, jag kommer inte ihåg hans namn) en rejäl dänga under hakan, men fint jobbat ändå!

så kan det gå.

Nu sitter jag ensam hemma efter första ensamma natten på länge, i en tom lägenhet och göttar mig i takt till solen utanför! det låter som sommar, med gräsklippare och fåglar och balkongdörren står på vid gavel! Känner för att ta mig ut på en springtur! Men! tror jag ska borra lite med min nya fina borrmaskin jag fick igår! hehe

Har även haft en god väl efterlängtad pratstund med min käraste Emma från Australien. Skype is the shit när avståndet är ett ass.




Tänk att jag skulle bli så glad för en jävla maskin. Men ack va glad hon är!! PUSS på den, lille Herbert!
Nu skall här borras och börja renoveras!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback