RUN 2 RUN

2011-04-18
Jess! Vi har nu varit så jävla bäst och sprungit (okej, joggat) en halvmil i fina fina skogen och runt fina fina sjön. Fan va skog e fint å bra. Och YES va det känns skönt nu. Grillen står och brinner typ och snart skall fläsket lagas! och vi skall frodas!

Nu sitter jag dessutom här a la omgång#2 med ricinolja i hövve.




Jag glömde visst skriva klart.
Och på tiden som gått har vi varit på en promenad (helt normal promenad) och köpt svinigt dyrt kaffe! Vi dricker nämligen bara koffeinfritt kaffe här i vår lilla twosome, och räven i röven va dyrt det har blivit? eller har det alltid varit lika bedrövat kostsamt? Nåväl, vi får väl (jag får väl) dricka mindre koppar. Eller plugga mindre, tror det blir alt. 2.


grönt är skönt. nästan så jag vill äta det.



Robert hade visst fått tag i mina mysstrumpor och tyckte det såg snyggt ut när han drog upp byxorna lite mer än vanligt. Jag håller med! skitsnyggt robert!


som sagt..en helt vanlig promenad med oss! Tror vi blivit förgiftade av solen..

Åh, jag har verkligen inte gjort alls lika mycket tråk-måsten som jag borde idag. Istället har jag bara gjort roliga saker! Dumma mig!! Men men, what the hell, så kan det gå!

Fick ett mail förut om att mitt kära mineralsmink från Tikei har skickats. Snabba picks!
Är så otroligt förväntansfull, och hoppas på att inte bli besviken!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback