tenta-fan

2011-04-28
ååååååh. Har egentligen bara tyå en del kvar av tentan men ack vad det svider. I mitt arma sommarhjärta. Jag vill typ ut och springa, baka bröd, äta brödet som jag bakat (helst med mycket smör på) och dricka massa kaffe. på ballen. Nu sitter jag i kladdkakekoma idag igen, samma sak som igår. Jag vet att jag borde, men fa-an va det tar emot nu då när det väl är dags.
Läsa tråkiga jävla skitkompendium när man hellre vill läsa resetidningar! skriva 800 skräp-ord för att låtsas vara intresserad. Jag är inte intresserad av att tycka si eller så om Gregory Curries traces. I don't give a shit! Jag vill lära mig att animera mera, fota mera, filma mera, göra mera. Inte läsa om gamla döingar som hade för lite liv att leva.

Så, nu har jag fått ur mig det.


Och se, inte ens en bloggdesign kan jag behålla, jag bara var tvungen att ändra den till lite vårigare just årecis nu. allt annat är roligare än att sitta och skriva i tentamallen på word. Allt annat. Skulle tillochmed kunna tänka mig att tvätta fönstrerna. eller näh förresten. inte det.

Ikväll ska vi dra till försvarsmakten och springa hinderbana. WIIII!!!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback