TJOCKLAD+F5

2011-04-21
Japp. Så var jag igång igen. Choklad choklad av dig blir jag så glad! En stund åtminstone. Handlade förut och givetvis kunde jag inte hålla mina fingrar ifrån en påse med mina favorit-choklad-kulor! MMM!! och nu sitter jag här... nam nam!

Är helt sjukt trött idag. Jag är redo att somna som en liten unge. Har suttit och fightats med den jävla bloggdesignen som inte tycks bli bra, men nu får det vara för ett tag. Orkar inte greja mera! Men tryck F5 så sidan uppdateras, förut var det nämligen helt KAOS.

Ska sätta igång med det sista animerandet nu. Vill verkligen bara bli av med det. Vill sätta igång med musikvideon jag skall göra till Daniel istället. Känns mycket roligare!

Det värsta (bästa) är att påsen kommer vara slut tills ikväll. I can feel it..

se vilka små raringar! bruna chokladiga bollar av..ONDSKA!

 


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback