Arrest the pope

2011-06-27
Idag fick jag äntligen hem min adapter till mina gamla M42-objektiv som jag fått utav min gammelfarfar och som jag nu kan använda på mitt digitala Canon Eos-hus. Lovely!

Det är underbart roligt, och tilläggas skall att jag även gjort en rolig beställning på det amerikanska hudvårdsmärket Garden of Wisdom som bland många andra Fröken Rosa recenserat med överväldigande goda omdömen! Spännande!

Här kommer dagens foton, obejktiven fungerar jättebra och nu slapp jag köpa något svindyrt. Så: Analoga objektiv fungerar toppen att använda på din Digitala kamera med rätt adapter. Try it!

Morgonpromenad till Coop för att handla erbjudande-kött i mängder. Arrest the pope!

Hemlighet avslöjas: Här är första dagen på mitt nya jobb! ja, jag har fått ett nytt jobb igen, och ja, ni ser ju: sämre kunde jag haft det. Jag kommer fortfarande ha kvar det andra vid behov men här vill jag vara. Känns toppen!

köpte virkade dukar på Vindens Second Hand när jag var i Alingsås sist, svinbilliga och så fina! Det ska blir den däringa fina spetslampan hade jag tänkt!

har också köpt en fin ny favorittröja i Aprikos. Den är go!

 


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback