Casting Creme Gloss 8304

2011-06-23

Ja. Nu var hon där igen! Idag blev jag sugen. Alltså jag borde kanske snart börja hantera detta som ett verkligt missbruk, vart går gränsen liksom?

Hur som helst. Jag fick suget idag. igen. Har letat, och letat och letat och letat och..(ni fattar) överallt! efter den där jävla hårfärgen MOOD 840 men kan inte hitta den. Förmodligen har den fått ett par tre ben och sprungit sin väg, allt för att spara mina stackars hårstrån ännu ett experiment på Labb Larsson. Tur att Ica ligger nära liksom, och att man kan få cravings ända fram till typ 22 på dagarna.

Det blev iallafall Casting Creme Gloss 8304 denna gång, jag gillar ju den toningen. Det känns "bra" för håret, är lätt och dryg och finns i massa massa fina färger. Sen om jag lyckas locka fram min MOOD kanske jag slänger i den också någon gång i sommar. Det kan väl inte skada!? hehe


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback