En redig frulle är ingen garanti för att hövvet ska va mä

2011-06-01

näe, just det. terminens sista tentamen, sen sommarlov. Yes liksom. pluggar massor, sover sådär men ändå gott nog för att kunna vara vaken och skriva ett par timmar liksom, äter stabil frukost och är vid salen i god tid. Men? varför står alla med legitimationen i högsta hugg? Jaha! man skulle ha det med sig också, givetvis, jamen va bra, EFTERSOM DET LIGGER HEMMA! Det var bara att ta ställa sig in i SPRING-mode och trampa på. Och snabbt skulle det gå. 10 minuter hade jag på mig, som allra max eftersom åtminstone en minut gick åt till att ha hakan nere vid golvet och ögonbryna typ jävligt out of place. Iallafall. Lägligt är det ju också eftersom jag inte har tränat på flera veckor och bara hade planerat för en fokuserad avslappnad stund innan skiten började klockan 8,15. Men ja, det var som sagt bara att löpa hemåt. Och om jag sprang! Paniken eldade mig i röven och det enda jag tänkte på var: jag får bara INTE missa detta jävla prov, och gå på "sommarlov" utan att ha det gjort, näe, i helvete heller. Kom hem, tillslut med ont i hela bröstet och mjölksyra ända upp i öronen typ, flyga upp för 8 trappor och ner igen, ta bilen och ställa sig på förbjuden parkering: skitsamma, upp för några extra trappor som en liten bonus och svisch in i salen alldeles härligt röd (som ett stoppljus) med porlande svett, flåsandes som en jävla tant men dock utan att skämmas! jag var bara jävligt nöjd för att jag hunnit tillbaks i tid, att jag slapp må dåligt över att jag missat min första salstenta.

Nåväl, provet är gjort och får jag bara ett G var det fanimej värt det.4

bra jobbat sandy! uuuh!


2 Comments

2011-06-03 @ 06:07:10

haha jag kan se allt framför mej! TUR att du hann och grattis till att skiten är över :)

2011-06-03 @ 13:57:31

haha ja fyfan! det var både skrattretande och bittert, men ja: nu är det över! woho!! snart är din skit över ock! puss hjärtegull


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback