foto och hemlisar

2011-06-22

ja! idag har jag köpt en adapterring som kommer göra det möjligt för mig att använda min gammelfarfars gamla fina objektiv till min digitala Canon Eos. Så jävla bra! Jag är så trött på all digital enkelhet, jag längtar efter det råa analoga, och jag hoppas att detta kommer kunna göra mig nöjd! Spännande. Antingen kommer den imån eller på fredag! om jag har tur!

Sen har jag en himla bra hemlis men den kan jag inte säga ännu! Men det är bra och känns bra. (nej, ingen bebis på G trots att det skulle vara mys.)

 

Helgen som var spenderade jag i Alingsås med fina familjen och vänner och bebisar! Jag höll Ramonas lilla sötnos till unge sovandes i min famn hur länge som helst. Ville typ aldrig släppa. Så jävla god.

Nu ska jag äta glass med vindruvor och titta film. Ett litet treat efter träningen så att säga! Rätta takter va!

man får äta på papptallrikar när köket ser ut som fa-an. campingkänsla ftw!

nåväl. puss!


1 Comments

2011-06-23 @ 13:03:50

ojoj, hemlis! Jag älsakr hemligheter, eller spänningen då jag inget vet! Nyfiken som jag e, tihi fniss! ^^


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback