Å whattosaywhattodo

2011-07-01
Å Fy fan va jag har ätit idag. Glass, glass, mat, mat igen, lunch, två frulles, frukt, kaffe, macka. Say what!? 
Å enda kaloriförbränningen jag ägnat mig åt är, ja förutom att tugga 15 kilo mat, att måla de sista köksluckorna. 
Vad ska det bli av mig!? Tur att jag duger till annat också ibland! 

Å bränt mig har jag gjort. Eller nästan, jag är rätt så skär iallafall. Fin bonnabränna på låren ock. Ska det va så ska det va.

Å är så otroligt sugen på en resa. Och lyxigt som jag har det jobbar jag nu med en härlig kvinna som vill ta med mig både till Italien, Spanien och Norge i år. Att få betalt för att resa och bara ha det gött med en trevlig själ? Jag tackar inte nej!

Å va jag gillar rosor!

min bästa man.

Goda sommar!

 


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback