godmorgon

2011-05-13
Inatt har mått som jag förtjänat, haft div. godismagkramper till o från! Härligt! Så kan det gå när man är åpen. Men nu på morgonen sov jag som en gudinna, och snoozade till mig 1 ½ timme, älskar att kunna snooza ordentligt.
Strax ska jag gå till stan för att träffa Sarah, för ett litet projektmöte egentligen. Som tur är skiner solen så att vi kan sitta i solen på någon smaskig uteservering.

Ikväll och i helgen blir det läsa läsa läsa, massa läsa för kursen går snabbt, och den underbara salstentan väntar.. mmm...


Tänkte dela med mig utav min absoluta favoritbild EVER. Detta är min sambo som mycket liten i en onepiece hållandes i sin cirkusfaders hand. Så underbar bild! Mitt nästa projekt blir att framkalla denna i stort format och rama in. Den tåls att ses!!!

1 Comments

2011-05-20 @ 19:09:49

Det här är det grymmaste jag sett!!!!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback