sjuk igen och denna gången är jag inte ens glad

2011-05-21

Helgen hade jag hoppats på att få spendera i kreativitetens, pluggandets och mysighetens tecken men det blev bara en sjuk pannkaka av alltihopa. Halsont och feber, igen! Vad är nu detta? Tur så känns det just nu lite bättre iallafall och imorgon får jag säkert massa energi utav emma på skypen.

 


BTW: om ni, som jag, funderade på att se Water For Elephants så tycker jag att ni skall låta bli. Anledningen är hur de behandlar elefanterna i filmen mellan scenerna, se här. OBS! Varning för känsliga tittare!

Hur som helst så bojkottar jag iallafall denna film rakt av nu tack vare denna vidriga upptäckt. Jag blir så sjukt ledsen och besviken på människor, allt för jävla ofta.


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback