Renovering hall. Här går det undan!

2011-11-18

Japp, då var mitt impulsiva händelsekåta jag igång igen. Här om veckan kom jag på mig själv med att skruva ned hatthyllan, tavlor, lampor, och slutligen riva ner tapeterna. Aldrig får man lugn o ro! hehe

Nu är tapeterna nedrivna, det är spacklat, slipat, målat o tapetserat och bara golv o lister är kvar. Här går det undan! Det är så sjukt kul att se resultat. Tyvärr får tålamodet lite panik ibland när saker och ting inte går tillräckligt fort, jag vill ju göra det roliga direkt! 
Nåväl, golvet kommer bli mörk valnöt och det kommer sannerligen bli sjukt snygg när vi får iordning allt igen.

Före:

efter:

 

Vad tycks?


1 Comments

2011-11-18 @ 20:45:02

I say nice!



Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback