att klippa lugg o att få en kär vän på besök!

2011-10-11

Hanna den bävern kom på besök. Skövde blir så mycket bättre då! och även mitt liv..heh!

vi tog några glädjeskutt.

å jag blev med lugg. välkommen tillbaks luggen! I've missed you!

Fika är alltid lika bra. Det botar vad som helst. Särskilt med hon den där Hanna!

snygglo! glado! tuss!

sommarsolens sista kik. ganska perfekt tajming. ganska perfekt alltihop.
dricka öl framåt kvällen..

å grimasera. mest för att det spelades Thomas Ledin greatest hits.. Och för att det var på bishop det gjordes.. only in Skövde!

sen gick vi hem! nöjda å glada å frodiga som alltid. Until next time baby!

<3


4 Comments

2011-10-13 @ 12:00:23

vad goda bilder och minnen! Gör vi snart igen :) pouss!

2011-10-15 @ 11:09:58

SV; Tyckte den vad så gullig, så var tvungen att lägga till den där! (A)

2011-10-26 @ 19:06:02

Riktigt fint med lugg :D är lite sugen på det jag med, men sååå feg.. haha ;D

2011-10-29 @ 02:06:24

Ahh vad mysigt ni ser ut att ha det!

Jag saknar mina fina där hemma i swe när jag ser bilderna :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback