jag å min karl

2011-10-28

Vi har ändå det ganska bra. Visst, det är lite upp och ner. Man blir osams, man bråkar. Men vi älskar varandra. Och under snart 4 år har vi redan hunnit med bra många resor (men aldrig nog) men också en och en annan känslomässig påfrestning. Jag har varit nära att dö (haha på riktigt) och vem var inte där då om Robert. Han tog så fruktansvärt bra hand om mig. Min fina bästa Robert. Vi har köpt en lägenhet ihop och renoverat vårat första kök tillsammans. Vi har förlorat vänner med varandra och funnit nya. Vi har skrattat ihjäl oss ett antal gånger, och återuppstått igen. Robert är min bästa vän, och jag är hans. Och någon gång ska vi gifta oss i en blommande körsbärslund!

 


3 Comments

2011-10-29 @ 11:28:06

Hoppas du får en bra dag och ta hand om dej sötnos! <3

2011-10-29 @ 11:44:47

tack :) allt bra?

2011-11-02 @ 18:51:39

Åh vad fint skrivet! Blev alldeles rörd. Fina ni!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback