XMAS

2011-10-29

Jag vet, det är aaaaaldeles för tidigt med all julfrossa..MEN! jag, denna förmiddag, kan bara inte låta bli! Sitter å gluttar mig igenom alla sidor på HM:s hemsida och hela kroppen bara längtar till jul. Det ska bli så piiiiiiiiiiiiiiip mysigt!

Vi har självstudier hela december nästan och det innebär förhoppningsvis massa kvalitetstid o mys med vänner o familj.

Förra året bakade jag o mina två allra finaste vänner vörtbröd (receptet som står på santa marias vört-mix -svingott!!), lussebullar och drack glögg till julmusik. Så sjukt mysigt. 
Jag älskade vekrligen julen när jag var liten, men på senare år har jag alltid jobbat och efter det att jag o min familj tröttnade på all julstress för några år sedan har vi också försökt resa bort o fira den i något soligt land, utan all panik med klappar o måsten. 

Men nu, de senaste två åren har julkänslan letat sig tillbaks till mitt lilla bittra hjärta och jag kan knappt vänta.

 





3 Comments

2011-10-29 @ 13:53:16

Ja kanske tidigt men lika mysigt för det ;)



Haha en timma är ju rena paradiset om man jämför med en flygresa! Tack så mycket! :D

2011-10-29 @ 20:47:52

Åh men det ska vi göra i år igen. Baka och mysa :)

2011-11-19 @ 21:34:26

Du har så fin blogg :) bilderna är är så bra


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback