smygisar!

2012-01-30
Hihi ni vill visst vara anonyma allihop, alla förutom Nina! :)
Men det gör inget, hade bara varit så himla kul att få veta litegranna åtminstone vilka som gömmer sig bakom siffrorna. :) Än är det inte för sent att göra mig glad! heh!
Nåväl, nu till något HELT annat. Är det bara jag som är UTMATTAD? Är det vintermörkret som tar ut sin rätt såhär i slutet på Januari? Jag känner mig som en björn som bara vill gå i ide och sova tills våren står i blom.
Imån ska jag vakna upp men energi nog att skrämma bort hela vinter så att den aldrig igen vågar sig tillbaks!
WRAAAAH!!!!
OCH! Jag måste bara visa er ett så fantastiskt hår. Jag bara älskar det. Om man ändå vågade våga ibland. Men då skulle jag ha som villkor att det alltid va såhär fint!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback