so long with the lovesong

2012-01-05
Just nu skulle en plats på kyrkogården här intill passa perfekt. En rejäl vila, eller vi kan kalla det död, skulle sitta bra. För vad gör man inte när man inte räcker till och aldrig kommer göra det heller? Hur mycket energi orkar man producera och investera innan man självdör som en liten våt fläck på badrumsgolvet?

En rödvinsfylla senare och jag är helt tom. Jag vet inte ens vad jag känner just nu, är bara ett skal. Längtar efter min mor och vill vara tre år igen i min prinsessklänning och enbart ha huvudet fullt av möjligheter. Men nej, jag ska fylla halvvägs till femtio, vara en vuxen kvinna och ha förväntningar på mig att uppfylla. Jag ska vara medveten, självförverkligande och klok. Helst av allt skulle en flygbiljett till min rekreationens land Thailand var väl välkommet. Inget hade passat bättre just nu är lite sol och värme. Apsnopp.


2 Comments

2012-01-05 @ 18:25:42

Jag vet precis hur du känner. <3 Vi kan dö tillsammans och jag kan bli flickan i graven bredvid. Kram på dig.

2012-01-17 @ 22:11:52

Hej! :D Allt bra? :)



http://ttomtenissarna.blogg.se/2012/january/tavla-och-vinn-ett-samsung-skal.html En tävling du verkligen borde vara med i! :D


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback