Att vara otillgänglig i hjärnan

2012-07-02
Ja. Jag har då inte haft något till övers som inte handlat om utlandsstudier, jobb och måsten. Skolåret tog slut men dagarna har varit smäckade med hit å dit, upp å ner. Lite lajban, inte så lajban.
Det sjukaste av allt är att jag är i Johannesburg om två veckor. Inte ens det. om 12 dagar. JAg både vill och vill inte. Det är den skräckblandade förtjusningen på droger ungefär. Och då menar jag uppåttjack. Den rusar i blodet och framkallar en slags ångest som jag inte vill veta om, därför tänker jag inte heller på det just nu. Det är bara så att jag måste göra det snart. Typ imån. Eftersom det är sjukt mycket mer att förbereda. 5 månader från min sambo och bästa vän. Som sagt, jag vill inte ens tänka på det.
Tur att sommaren kommit iallafall. EEh. inte med sol men med regnskurar från hell. Som vanligt för att låta precis så bitter som jag också är över det. Tur att glass smakar precis lika gott med smatter mot fönsterblecket som i strålande sol. Och tur att det är lika skönt att ligga halva dagen i sängen.
JAg har piffat på en liten annan blogg, som skall fungera som min resdagbok om jag får det att fungera.
Om ni vill kan ni alltid kika in där emellanåt. Den bör väl uppdateras bättre än denna just under kommande halvåret. Men jag skall försöka klottra ned lite drabbel här med.

1 Comments

2012-11-29 @ 15:45:05

Tjena, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback